Thursday, October 16, 2014

MAJORNAS BIBLIOTEK EN REGNIG TORSDAG

TACK!
Tack alla ni som kom till mitt  föredrag om långfärdscykling i kväll på Majornas Bibliotek, alla ni som trotsat det eländiga vädret. Och tack Anna och Lena för att jag fick komma!

Jag pratar inte ofta inför publik men ett bestående minne brukar vara att man helt eller delvis glömt vad man snackat om, var det röda tråden tog vägen. Var man däremot klart erinrar sig efteråt är det man glömde säga. Men.......  tack för att ni kom!

Om ni backar här på bloggen kommer ni så småningom fram till till mina senaste cykelresor;  Nya Zealand och Australien. Det är ju så bloggar fungerar - omvänd kronologi alltså.

¡Hasta luego!


PS. Vill passa på tillfället att önska bloggens läsare välkomna till min pågående fotoutställning av Kuba-bilder på Café Nina, som ligger vid Sjöfartsmuseet vid Stigbergstorget. DS.







No comments: